Omuz Problemlerinde Fizik Tedavi

Omuz hastalıklarında fizik tedavi ve manuel terapi uygulamalarıyla, cerrahi uygulamalara gerek olmadan şifalı çözümlerden yararlanabilirsiniz. İzmir fizyoterapist uygulamalarımız ile ister kliniğimizde ister evinizin konforunda tedavi olabilirsiniz.

Omuz Hastalıklarında Fizik Tedavi Uygulamaları

Tendinit, Bursit, Periartrit, İnpingement ve donuk omuz hastalığında fizik tedavi uygulamalarıyla fonksiyonların yeniden düzenlenmesi sağlanıyor. El ve kollarda kısıtlılık, kaslar ve kemik yapıda güçsüzlük ile şiddetli ağrı, karıncalanma ve uyuşma gibi sorunlarda pratik çözümlerle işlevsellik yeniden kazandırılır.

Omuz problemlerinde fizik tedavi uygulamaları, öncelikle sorunun tespiti ve uygulanacak tedavi yönteminin belirlenmesiyle, hastaya özel bir periyotta tasarlanır.

Omuz Problemleri Fizik Tedaviyle Geçer mi?

Omuz hastalıklarında ameliyatsız tedavi yöntemleri olarak uygulanan fizik tedavi programları, omuz eklemine müdahale ile ağrıların azaltılması ve tamamen geçirilmesini hedef alır.

Kas, kemik, damar, bağlar ve sinirleri kapsayan ve oldukça komplike bir yapıda olan omuz eklemi, zamana veya hasarlara bağlı olarak işlevini yitirebilir. Omuz problemlerine ve ağrılarına neden olan unsurlar arasında;

• Cam silme, yüksek yerlere uzanma,
  • Hareketsiz yaşam ve uzun süreli masa başında oturma,
  • Uzun süre araç kullanımı, ağır yük kaldırma
  • Travmalar
  • Spor zedelenmeleri, düşme, omuz bölgesinde kırık, çıkık gibi etkiler

Omuzlarda ve kollarda ağrılara ve zamanla kronik sorunlara neden olabilir. Tüm omuz problemleri ve ağrıları, hastaya uygun egzersiz programları dahilinde, düzenli uyulan fizik tedavilerle geçer.